Viser 1–12 av 54 resultater

CONTINENTAL 29 x 1,75 – 2,5 Presta 42 mm

kr 109,00
Slange fra Continental Category 29″ Size – English 29 x 1,75 – 2,5 ETRTO (47-62×622) Valve Presta Valve length 42

Continental Race King 29×2.2

kr 329,00
FIRST CHOICE FOR RACERS Classic competition tire which feels at home at the Cross Country World Cupor at marathons. Low

Continental GP 5000 S TR 700x28C Sort

kr 1 099,00
‎DEN NYE EPOKEN INNEN SYKLING‎ ‎Den nye Grand Prix 5000 S Tubeless Ready: Lettere, raskere og med sterkere sidevegger. Den

CONTINENTAL Tour 700×32-47C Presta

kr 109,00
Slange fra Continental Size – French 700 x 32-47c ETRTO (32-47×622)/(42-635) Valve Presta Valve length 42 mm Tube material Butyl

CONTINENTAL MTB 27,5 x 1,75 – 2,5 Presta 42 mm

kr 99,00
Slange fra Continental Category 27,5″ Size – English 27,5 x 1,75 – 2,5 ETRTO (47-62×584) Valve Presta Valve length 42

Continental MTB 26 x 1,75-2,5 Presta 42 mm

kr 109,00
Slange fra Continental Category 26″ Size – English 26 x 1,75 – 2,5 ETRTO (47-62×559) Valve Presta Valve length 42

Continental MTB 26 x 1,75-2,5 Schrader

kr 109,00
Slange fra Continental Category 26″ Size – English 26 x 1,75 – 2,5 ETRTO (47-62×559) Valve Schrader Valve length 40

Continental Race King 27.5×2.2

kr 299,00
FIRST CHOICE FOR RACERS Classic competition tire which feels at home at the Cross Country World Cupor at marathons. Low

Continental GP 5000 S TR 700x28C Sort/Transparent

kr 1 099,00
‎DEN NYE EPOKEN INNEN SYKLING‎ ‎Den nye Grand Prix 5000 S Tubeless Ready: Lettere, raskere og med sterkere sidevegger. Den

Continental GP 5000 700x28C Sort

kr 849,00
Oppgradert versjon av det bestselgende Grand Prix 4000S dekket fra Continental. The best allrounder in the field, brought to a

Continental DoubleFighter III 29 x 2,00

kr 329,00
EN URBAN EVENTYRER MED EKTE ALLSIDIGHET «The Double»: lett rullende og stillegående på asfalt, men likevel grep på stier og

Continental DoubleFighter III 700 x 35C

kr 299,00
EN URBAN EVENTYRER MED EKTE ALLSIDIGHET «The Double»: lett rullende og stillegående på asfalt, men likevel grep på stier og